POLITYKA PRYWATNOŚCI
na stronie internetowej www.monduniq.pl/eventy
DEFINICJE
Użyte w Polityce prywatności pojęcia oznaczają:
Administrator danych osobowych - Concept Cukierski Milczarek spółka jawna z siedzibą w Łodzi (kod pocztowy: 91 - 342), przy ul. Zbąszyńskiej 4, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego) pod numerem 0000895028, NIP: 9472004429, REGON: 388676461, adres e-mail: akademia@conceptcm.pl.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw, korzystająca z Serwisu lub Sklepu internetowego i dokonująca zakupów za jego pośrednictwem.
Serwis – serwis internetowy www.monduniq.pl/eventy
Sklep Internetowy (Sklep) – wydzielona część serwisu internetowego dostępna pod adresem www.monduniq.pl w zakładce eventy za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia Produktów.
Produkty – materiały cyfrowe oraz fizyczne udostępniane Klientowi za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności płatne dokumenty, płatne treści wideo, kursy, webinary i kongresy on-line i off-line oraz inne produkty dostępne za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Polityka prywatności – niniejsza Polityka prywatności.
CELE PRZETWARZANIA
Dane osobowe wszystkich Klientów korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies), będą przetwarzane przez Administratora:
w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Klientom treści gromadzonych w Serwisie, a obsługi zamówień Klienta, w szczególności dotyczących Produktów, w przypadku skorzystania ze Sklepu. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Klientów, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw;
w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną - podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Klient może ją cofnąć, przesyłając wiadomość do Administratora.
Aktywność Klientów jest rejestrowana w logach systemowych ( programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora).
Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
INSPEKTOR OCHORNY DANYCH
Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji działań marketingowych, które mogą polegać na:
przesyłaniu Klientowi treści marketingowych, w szczególności Newslettera,
przesyłaniu Klientowi treści marketingowych, w formie wiadomości SMS,
przesyłaniu Klientowi treści handlowych, w formie wiadomości E-MAIL
Wyrażając zgodę i się podając dane osobowe takie jak imię, nazwisko, numer telefonu, dane obiektu oraz adres email będą wykorzystywane w celu przesłania wiadomości mailowej zawierającej treści interesujące Klienta oraz wszelkie promocje i kupony rabatowe.
Administrator nie podejmuje decyzji automatycznych w stosunku do Klienta oraz dane osobowe Klienta nie podlegają profilowaniu.
PLIKI COOKIES
Serwis Administratora używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki po stronie Klienta jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
Cookies są to krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu Klienta. Mogą być one odczytywane przez Administratora, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzysta (np. Google).
Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Więcej informacji na temat plików cookies można uzyskać na stronie www.allaboutcookies.org.
Pliki cookies stosowane w Serwisie nie przechowują danych osobowych ani innych informacji zebranych od Klienta. Serwis wykorzystuje cookie do zidentyfikowania sesji przeglądarki, co umożliwia korzystanie z funkcji Serwisu. Korzystanie z technik cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych i adresowych Klienta ani żadnych informacji poufnych z jego komputera.
Cookies stosowane są do następujących celów: zachowanie bezpieczeństwa usług i zapobiegania oszustwom, ułatwienia wydajności strony, rejestracja wizyt do celów marketingowych i statystycznych, korzystanie z funkcji społecznościowych, wspieranie personalizacji stron internetowych (np. zapisywania ustawień języka). Pliki cookies mogą być również wykorzystywane i zamieszczane przez współpracujących z Administratorem partnerów – podlegają wówczas politykom cookie lub politykom prywatności zamieszczających je podmiotów.
Administrator zastrzega sobie możliwość korzystania w celu marketingu z narzędzia Google Analitics. Wiąże się to z wykorzystywaniem cookies firmy Google, na przykład kodów Google Ads.
Zakres oraz cel gromadzenia danych, oraz droga kontaktu i realizacji praw czy dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.
Zwyczajowo przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w urządzeniu. Administrator informuje, że można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu.
W przypadku stosowania Google Chrome, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
W przypadku stosowania Mozilla Firefox, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
W przypadku stosowania Safari, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=pl_PL
W przypadku stosowania Microsoft Edge, instrukcja znajduje się tutaj – https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/devtools-guide/debugger/cookies
W przypadku stosowania Internet Explorer, Administrator sugeruje zmianę narzędzia na któreś z powyższych, a ponadto instrukcja znajduje się tutaj – https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies.
Administrator uprzedza, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować trudności w korzystaniu z Serwisu lub ograniczenie jego funkcjonalności.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA POZA OBSZAREM EOG:
W związku z tym, że niektóre podmioty współpracujące z Administratorem mają siedzibę poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako tzw. państwa trzecie, podmioty te zobowiązały się do zapewnienia odpowiedniej ochrony danych osobowych Klientów.
dla Google Inc. - zbierane dane uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/. Ponadto korzystając z poniższego linku: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout istnieje możliwość wyłączenia aktywności mierzonej przez Google Analytics,
Dla Facebook Inc. - zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem https://developers.facebook.com/docs/privacy/,
Wszystkie te narzędzia nie zdradzą prawdziwej tożsamości Klienta.
OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W przypadku udzielenia zgody - do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań ze strony Klienta ograniczających tę zgodę,
W przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i do momentu upływu przedawnienia roszczeń z tej umowy (3 lata lub 6 lat), w przypadku okresu 6-letniego jest on zgodnie z art. 118 kodeksu cywilnego wydłużany do końca roku kalendarzowego, w którym upływa 6 lat biegu terminu – np. jeśli 6 lat biegu terminu upływa 1 maja danego roku, to termin przedawnienia wydłużany jest do 31 grudnia tego roku). Początek biegu terminu liczony jest od dnia wymagalności roszczenia.
Q przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora, do czasu zgłoszenia przez Klienta skutecznego sprzeciwu,
W celach podatkowych i rachunkowych - w zakresie i przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
UPRAWNIENIA KLIENTA
Klientowi przysługuje prawo do:
dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania,
usunięcia danych,
ograniczenia przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych,
prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych,
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Klient może w każdej chwili wyrażoną zgodę cofnąć, wysyłając w tym celu wiadomość do Administratora na adres: akademia@conceptcm.pl.
Klient ma również prawo do zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem Administratora, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).
ODBIORCY DANYCH
W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, agencje marketingowe (w zakresie usług marketingowych) oraz podmiotom powiązanym z Administratorem.
W przypadku uzyskania zgody Klienta jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych, w szczególności następującym podmiotom:
DERMIE PHARM Cukierski Milczarek spółka komandytowa z siedzibą w Łodzi przy ul. Zbąszyńskiej 4, 91-342 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego) pod numerem 0000629927, NIP: 7272759145, REGON: 100866860.
Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Klienta właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Polityka prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 22 maja 2023 roku.