REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Sprzedawca - CONCEPT CUKIERSKI MILCZAREK SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Łodzi przy ul. Zbąszyńskiej 4, 91-342 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego) pod numerem 0000895028, NIP: 9472004429, REGON: 388676461,
adres e-mail: akademia@conceptcm.pl.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw, korzystająca ze Sklepu internetowego i dokonująca zakupów za jego pośrednictwem.
Sklep Internetowy (Sklep) – wydzielona część serwisu internetowego dostępna pod adresem www.modnuniq.pl w zakładce eventy za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia Produktów.
Produkty – materiały cyfrowe oraz fizyczne udostępniane Klientowi za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności płatne dokumenty, płatne treści wideo, kursy, webinary i kongresy on-line oraz inne produkty dostępne za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności Produkt oraz jego cenę.
Operator płatności – centrum rozliczeniowe, za pomocą którego przeprowadzane są płatności związane z kupnem Produktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Regulamin – niniejszy Regulamin.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: www.monduniq.pl/eventy, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów oraz zasady zawierania Umów dotyczących Produktów z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego.
Sprzedawca prowadzi za pomocą Sklepu Internetowego, działalność polegającą na sprzedaży lub udostępnianiu Klientom Produktów.
Aby korzystanie ze Sklepu internetowego odbyło się bez zakłóceń i innych nieprawidłowości, system teleinformatyczny Klienta powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługa Java Script i plików Cookies;
Firefox w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa Java Script i plików Cookies;
Google Chrome w wersji 20 lub nowszej z włączoną obsługa Java Script i plików Cookies;
Opera w wersji 12 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script i plików Cookies;
Safari w wersji 5 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script i plików Cookies;
W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do sieci Internet, oraz powinien posiadać działające konto poczty elektronicznej na dowolnym serwerze (e-mail).
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
Klient ma możliwość złożenia zamówienia w ramach Sklepu Internetowego. Złożenie zamówienia następuje poprzez wybranie Produktu oraz wypełnienie formularza, udostępnianego na stronie Sklepu.
Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi złożenie Zamówienia w Sklepie, prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie Zamówienia możliwe jest również bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie.
Odpłatne są umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego, a także umowy o świadczenie usług.
Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza Zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia:
Imię,
Nazwisko,
adres e-mail,
adres,
numer telefonu,
chęć uzyskania faktury,
dane do faktury w tym (numer NIP, nazwę i adres działalności,
wskazanie opiekuna lub jego braku (klient nowy).
Wystawienie faktury jest możliwe tylko drogą automatyczną przy składaniu zamówienia. Jeżeli Klient nie wpisał danych do faktury, zostaje wystawiony paragon.
Możliwość edycji paragonu oraz faktury lub zmiana danych na fakturze w przypadku ich błędnego wpisania jedynie po informacji wysłanej na adres Sprzedawca rozpatruje sprawę w terminie 14 dni od zgłoszenia zmian.
Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą.
Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania Zamówienia.
Płatności elektroniczne w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez następującego operatora płatności: przelewy24.pl.
Aby skorzystać z rabatu podczas składania Zamówienia – należy wpisać „hasło kodu” podczas składania Zamówienia w platformie.
Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu Zamówienia.
Z chwilą dokonania Zamówienia oraz zaakceptowania Regulaminu i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, dochodzi do zawarcia umowy na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w Sklepie internetowym w informacjach bezpośrednio połączonych z danym Produktem.
Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzyma dane do logowania do platformy, na której ulokowany jest Produkt lub nastąpi wysyłka Produktu na wskazany adres lub adres e-mail.
Dane do logowania nie są wysyłane drogą mailową tylko wtedy, gdy Klient posiada już konto w Sklepie internetowym. W takim przypadku dane do logowania do platformy pozostają niezmienne. Dane do logowania nie są wysyłane także wtedy, gdy Klient podał błędny adres e-mail.
W zależności od przedmiotu Zamówienia, między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
Umowa sprzedaży,
umowa o dostarczenie treści cyfrowych lub
umowa o świadczenie usług.
W trakcie składania Zamówienia Klient zobowiązany jest do podania wymaganych, pełnych i prawdziwych danych, zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w formularzu.
Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
dopuści się zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzącymi w dobre imię Sprzedawcy.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
O głównych cechach Produktu oraz łącznej jego cenie Klient informowany jest bezpośrednio w trakcie składania Zamówienia a następnie w elektronicznym potwierdzeniu.
Ceny wszystkich Produktów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają wszelkie składniki ceny.
Klient może dokonać zapłaty za zamówiony Produkt poprzez system zewnętrznego operatora płatności wskazany w Sklepie Internetowym.
Zamówiony Produkt lub dostęp do niego zostanie udostępniony Klientowi w następujący sposób:
automatycznie po dokonaniu przez niego zapłaty lub
na adres mailowy podany w formularzu zamówienia, po zaksięgowaniu wpłaty lub
przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego;
w przypadku pozostałych Produktów, dostawa nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na adres podany w formularzu zamówienia. Cena dostawy pokrywana jest przez Klienta zgodnie z cenami podanymi w trakcie składania zamówienia.
LICENCJA DOTYCZĄCA PRODUKTÓW
Treści zawarte w Sklepie oraz Produkty objęte są ochroną prawa autorskiego.
Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do Produktów i treści dystrybuowanych za pomocą Sklepu należą do Sprzedawcy.
W przypadku powstania utworu w ramach kongresów, warsztatów lub kursów online, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania ich jako przykładów w kolejnych edycjach kongresów, warsztatów lub kursów online z zachowaniem podpisu autora.
Z dniem przekazania dostępu do Produktów Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji uprawniającej do korzystania z Produktów. Licencja zostaje udzielona na czas nieoznaczony, chyba że w opisie produktu oznaczono, że dostęp do Produktów jest ograniczony czasowo, wówczas prawo do korzystania z Produktów wygasa wraz z upływem wskazanego terminu.
Klientowi udzielana jest licencja na następujących polach eksploatacji:
trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części, w tym wprowadzenia do pamięci operacyjnej (RAM) komputera, wykonania kopii w pamięci podręcznej (cache) dysku twardego czy serwera pośredniczącego w transmisji programu w sieci, w tym poprzez zapis na dysku twardym, karcie pamięci, płycie CD, DVD, Blu-ray, w pamięci RAM, ROM,
wydruku Produktu,
wprowadzania do pamięci komputera lub urządzenia posiadającego pamięć elektroniczną oraz urządzenia korzystającego z tzw. pamięci wirtualnej lub udostępnianych zasobów pamięci (cloudcomputing),
korzystania z Produktów zgodnie z ich celem lub przeznaczeniem;
Klient nie ma prawa do komercyjnego obrotu Produktami w tym do udzielania sublicencji innym podmiotom.
Zabronione jest publiczne udostępnianie przez Klienta Produktów osobom trzecim a w szczególności publiczne udostępnianie w sieci Internet.
PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli usługa jest świadczona za pośrednictwem Sklepu Internetowego w sposób wadliwy.
Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: akademia@conceptcm.pl podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanej usługi, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady.
Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klientowi, będącemu konsumentem lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, nabywającą Produkt w drodze umowy bezpośrednio związanej z tą działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Klientowi Produktu lub wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – np. pisma wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną w terminie 14 dni od zakupu Produktu.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, Klient powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem www.monduniq.pl/rodo-concept.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu internetowego i jest powszechnie dostępny na stronie www.monduniq.pl. Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować.
Regulamin dostępny jest w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w Sklepie internetowym.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klenta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
Sprzedawca dokonując zmian treści Regulaminu zobowiązany jest do zamieszczenia o tym informacji na stronie internetowej Sklepu.
Zmiana regulaminu nie będzie wywierać skutków w stosunku do zawartych transakcji oraz transakcji będących w trakcie realizacji.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz odpowiednie przepisy innych ustaw, a w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, lub w związku z nimi, będą rozwiązywane w sposób polubowny. Gdyby w terminie 30 dni licząc od dnia powstania sporu, próby polubownego rozwiązania nie doprowadziły do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym.
Konsument ma również prawo korzystać z oferowanej mu przez odpowiednie instytucje pomocy prawnej, w tym przez organizacje konsumenckie czy miejskich lub powiatowych rzeczników praw konsumentów. Wykaz instytucji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (www.uokik.gov.pl).
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, nabywającą Produkt w drodze umowy bezpośrednio związanej z tą działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada
ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Stan na dzień: 01.04.2023 r.