PL
DLA PROFESJONALISTÓW
Szkolenia

Seminarium w Warszawie

Sprzedawanie to sztuka łączenia naszego produktu i usługi z oczekiwaniami i potrzebami Klienta. Niestety 80% osób sprzedających usługi kosmetyczne czy produkty kosmetyczne skupia się na przedstawianiu wyjątkowych zalet i korzyści produktu lub usługi. Dlaczego niestety? Dlatego, że zapominają o tym, że to oni są jednym z najważniejszych elementów. Dlatego że Klient w całym procesie sprzedaży kupuje również ich, jako kosmetologów i fachowców w swojej dziedzinie. Klient ma bardzo konkretne oczekiwania względem ich pracy i oczekuje widocznych rezultatów zabiegów.

Najlepsi kosmetolodzy zdają sobie sprawę, że Klient kupuje głównie dzięki nim, dzięki ich podejściu, zaangażowaniu oraz chęci do pracy i zainteresowaniu sprawami Klienta. Skoro nie widać różnicy to, po co przepłacać? To szczególnie istotne w sytuacji, gdy na dzisiejszym rynku produktów i usług konkurencyjne różnią się od siebie w niewielkim stopniu, co sprawia, że Klient często podejmuje decyzje na podstawie… ceny. Dobry i świadomy kosmetolog potrafi podnieść wartość produktu swoją postawą, wiedzą i zaangażowaniem.

Podczas seminarium będziemy omawiać sposoby budowania własnej marki i jak odnieść sukces wizerunkowy oraz w sprzedaży. Powiemy gdzie szukać swoich indywidualnych przewag konkurencyjnych. Wykorzystując do tego nasze predyspozycje ukrytę w zachowaniu, wyglądzie, procesie sprzedaży i obsłudze Klienta.  Dodatkowo skupimy się na obecności w cyberprzestrzeni.

Szczegóły seminarium znajdują się na załączonych grafikach. Zapraszamy!